29 augusti 2007

Tomt

Nästan varje dag så går jag och funderar på saker som jag ska skriva om i bloggen eller saker som inträffar som jag tänker att jag måste berätta om. Jag kan se inläggen framför mig i huvudet och småler lite sådär förnöjt för mig själv att nu, nu blir det ett bra inlägg. Jisses så mycket jag har att skriva om.
Vad händer? Jo, det blir em, det blir kväll och så finns det då tid till lite bloggumgänge, då är det TOMT !! Totalt helt förbaskat TOMT!! I huvudet! Var tar ideérna som finns där dagtid vägen när det börjar skymma? Har jag kommit till dent åldern stadiet då jag bör ha papper och penna till hands dagtid och notera vad jag ska blogga om?
Snälla! Någon! Säg att det är preciiiiiiis så här för er oxå.

16 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahahaha sitter du och beskriver mig eller. Jag har det perfekta upplägget innnan på dagen och ibland ända tills jag sätter mig framför datan, och då är allt borta om vad och hur man skulle skriva/beskriva.

Ditt inlägg är klockrent JAG.
ha det jättebra.
kram

29 augusti, 2007 21:10  
Blogger Lotten said...

Japp, så är det för mig med ;-)

30 augusti, 2007 08:45  
Blogger Milla said...

Absolut! håller med! det är oftast när man är off-datorn som man har de godaste ideerna och formuleringarna. Man kanske ska börja mobil-blogga ?!!

30 augusti, 2007 09:57  
Blogger Fotograferande Maria said...

Men precis det har jag tänkt skriva i min blog *ler* MEN ÅLDERN???? nej det kan det INTE va. KRAM / Maria

30 augusti, 2007 14:49  
Anonymous Anonym said...

Sååå himla söta din vovvar är! Helt klart charmigt med en liten hund i stor bädd och stor hund i liten bädd :D
KRAM

30 augusti, 2007 15:24  
Blogger Maria said...

JAAA idéerna susar förbi som jetplan i skallen och sedan när man ska fånga dem så oops...borta! Men jag stödjer mitt minne på fotografier!

30 augusti, 2007 17:55  
Blogger mintid said...

Nej det kan jag inte komma på att jag någonsin upplevt faktiskt ... ;-)

Kram

31 augusti, 2007 09:02  
Anonymous Anonym said...

Tror nog de flesta upplever det så mer eller mindre, oavsett ålder så du bör nog inte oroa dig...
Själv utgår jag oftast från foton när jag skriver mina inlägg, om jag ser ngt speciellt fångar jag det med kameran, tankarna börjar snurra och så kanske jag letar upp ngt till lämpligt motiv till samma "tema". När jag sedan tar mig tid att sätta mig ner har jag stort stöd av mina bilder även om inlägget ibland inte blir riktigt som jag tänkt mig....
Fast det är kanske samma sak som papper o penna, hrm *fniss*.
Kanske bara att inse att minnet på hårddisken börjar bli fullt....

31 augusti, 2007 09:52  
Blogger Mindi said...

Samma här.... ;)

Ofta känner jag att jag "har ju inget att skriva om"... vem läser det jag skriver? Men å andra sidan så skriver jag nog kanske mest för mig själv. ;)

M I N D I

01 september, 2007 18:32  
Blogger ♥ cloudberrie ♥ said...

"huvudet på spiken" (eller hur uttrycket är), EXAKT! Jag har funderat på att skaffa en "diktafon" och prata in allt jag ska komma ihåg att berätta... ;)

02 september, 2007 13:48  
Anonymous Anonym said...

Haha! Känner igen mig precis!!!!
Bloggtorka infaller oftast kvällstid, alla idéer är som bortblåst!
kram!

03 september, 2007 09:59  
Anonymous Anonym said...

Jo jag är väldigt nöjd överlag med allt som är i och utanför huset!

Vi har flyttat en bit närmre stan men bor fortfarande i väster.

03 september, 2007 16:54  
Anonymous Anonym said...

*asg* ja inte är du ensam - DET kan jag lova dig!!

03 september, 2007 17:38  
Blogger ~ Carina ~ said...

*S* Så är det för mig med, om dagarna, men när jag ska skriva i bloggen så är alla ideérna bortblåsta.!!

03 september, 2007 21:34  
Blogger netha said...

Ja vännen så är det, och nu är det helt tomt för mig med, fast kanske har jag bloggtorka.
Men dina hundar är så goa.
Kramis

04 september, 2007 05:31  
Anonymous Anonym said...

Tänker skriva som alla andra =) Samma här! =P Ska även tillägga: Fin blogg!

05 september, 2007 21:41  

Skicka en kommentar

<< Home