05 september 2007

Idol

Jag har sett utagningen av IDOL i går och idag.
Har sett ett par avsnitt från tidigare omgångar.
Jag måste bara fråga, helt seriöst.
Dessa människor som visas på Tv och som inte kommer med, är dom inhyrda för att "göra Tv" eller finns det folk som på allvar tycker att dom kan sjunga och sjunger så illa eller inte alls??? Många sjunger dåligt, men en del är ju.....ja,jag vet inte hur man ska uttrycka det.
Man kan likna det med att jag skulle gå dit och göra ett försök och jag är mer än tondöv......tror jag.

3 Comments:

Blogger Mindi said...

Många utav dem gör nog en "kompisgrej".... de går dit ett gäng kompisar på kul. Att de inte kan sjunga spelar nog ingen större roll tycker de, de får ju i alla fall vara med i utagnignen till IDOL. ;)

MINDI

05 september, 2007 23:32  
Blogger J said...

Jag tittar inte på det.Men jag har hört att vissa är inhyrda skådisar för att liva upp det lite...

06 september, 2007 08:22  
Blogger My White Cottage said...

Jag håller med dig!!! Tittade igår och blev helt stum mellan varven - har de INGEN självinsikt liksom!!! Jag förstår inte... Så pinsamt!
Kraaam!

06 september, 2007 10:20  

Skicka en kommentar

<< Home