14 september 2007

Köpstopp

Jag beslöt att ge mig själv köpstopp för ett tag sen. Mycket förståndigt beslut.
Men som alla vet är löften till för att brytas.......
Det här halsbandet har jag tittat på tidigare och i går riktigt bad det om att få följa med hem.

Idag var jag nere en snabbis och skulle köpa ingredienser till Jennys recept som vi ska testa i kväll. Var tvungen att kika in i affären bredvid bara för att titta. Nej, men se där!!! Dom hade fått nya ljus. Ooops! Klart man måste ha ett par sådana. Jag skulle köpt små blommor att sätta i den vita skålen/fatet i morgon, passar ju mycket bättre med ljus nu i höstrusket. Eller hur?






Verkar som att jag brutit mitt köpstopp.

6 Comments:

Blogger mammamia said...

Snygga ljus är ett ljusfreak och dessa var gör fina

14 september, 2007 17:27  
Blogger Milla said...

Åh snygga ljus! Det är MYS en sån här dag ... jag håller på att elda upp ett par stackare som sett sina bästa dagar, blockljus är finast när de brunnit en lagom stund...
Visst är det konstigt att man ibland inte hittar nåt när man vill - eh tillåter sig shoppa och vice versa....

14 september, 2007 18:54  
Blogger My White Cottage said...

Oj, såg inte ditt mejl förrens nu! Hoppas det inte är försent...
Men chilisås av ketchuptyp menas alltså Heinz Chilisås (kanske finns fler märken men den brukar jag köpa). Den ser ut som ketcup fast jag tror chilisåsen är mindre söt...

Hmm, hoppas du förstår vad jag menar!

14 september, 2007 18:58  
Anonymous Anonym said...

Åh, vad fina ljus och vilket snyggt halsband! Förstår att de "ropade" på dig där i affären. Har också shoppat loss lite idag, nya kuddar, lite smink.. tja, lite sånt där livsnödvändigt. ;)

14 september, 2007 19:24  
Anonymous Anonym said...

Här är en till som lätt bryter köpstopp hihi!!! Ååå vad fina ljusen var...och halsbandet hade nog fått följa med mej hem också om jag stött på de i nån affär =)
Trevlig helg å kram!!!!

14 september, 2007 21:50  
Anonymous Anonym said...

Man ska köpa när man hittar nå't, har jag fått lära mej...hihi
Ha en go helg! Kram

14 september, 2007 21:55  

Skicka en kommentar

<< Home