12 september 2007

Stanna tiden

Så är det torsdag snart igen.......
Kan det gå så mycket fortare än vad det gör nu? Tiden.
Jag vaknar på måndag morgon och tänker "ny vecka" efter någon dag tänker jag "torsdag em och arbetsveckan är slut" Så känns det i allafall, men då har det förflutit drygt tre dagar. Jag tycker det är läskigt!
Denna helg kommer oxå att försvinna i ett nafs. På lördagen ska vi vara "barnvakter" ett par timmar på em till kompisars döttrar. På kvällen ska vi på årets tredje och förhoppningsvis sista kräftskiva. Denna gång helt barnfri.
På söndag fyller min pappa 65 år och vi ska dit för firande. Fick sms av min kusin som jag i princip inte har någon kontakt med och hon berättade att dom (kusiner med familjer, faster osv) oxå kommer och ska överraska. Ska bli roligt att träffa alla. Sist vi sågs (med undantag av just kusinen som smsade) var för 5 år sedan på farmors begravning.
Jag har tom lyckats få ur min pappas fru lite saker som min pappa kan tänkas vilja ha. Det ska ni veta är en prestantion. Så på fredag ska jag iväg och shoppa.
I kväll har vi jag varit på föräldramöte och tagit på mig att vara klassförälder detta skolår. Man måste ju ha något att göra......

2 Comments:

Blogger mintid said...

Ja det är ju lätt så att om man är en engagerad förälder så tar man lätt på sig saker...

I vår föräldraförening sitter sambon med o där är en person som är med som inte varit på ett enda möte under ett årstid...Hur kan det gå till?!... Jo hon kan inte gå på möten på kvällstid! När trodde hon föräldra föreningen har möten? En tisdag fm?...ibland blir man trött.

Nu är det årsmöte snart och det ska bli intressant att se hur folk anmäler sitt intresse att vara med detta år... å vad jag är ironisk nu känner jag...

Kramis

13 september, 2007 22:48  
Blogger Camillas blogg said...

Oj, vad många kräftskivor ni har varit på! Vi har faktiskt inte varit på en enda.

Fick du shoppat något till din pappa? Vad bra att du fick lite tips iallfall..är ju lite lättare då!

Trevlig helg!

Kram Camilla

14 september, 2007 08:41  

Skicka en kommentar

<< Home